ראה"מ: נגיע ל- 170 אלף חיסונים ליום; יכולים לגמור את המגיפה במהירות רבה

איתי גדסי No Comments on ראה"מ: נגיע ל- 170 אלף חיסונים ליום; יכולים לגמור את המגיפה במהירות רבה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו היום (שלישי) בקופ"ח 'לאומית' באשדוד עם תחילת מבצע החיסונים של האוכלוסייה מגיל 50 ומעלה,

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בביקור: "אנחנו נמצאים כרגע במירוץ אדיר בין שני אירועים: התפשטות המחלה והפצת החיסונים. אנחנו מקדימים את כל העולם בחיסונים עם מיליוני החיסונים שהבאנו".

ראה"מ שיבח את עבודת הקופות במבצע החיסונים, "קופות החולים והמערך הרפואי שלנו עושים עבודה הרואית ואנחנו מקווים שגג עד מחרתיים נגיע ל-170 אלף חיסונים ליום; שיא עולמי. באותה עת, אנחנו נלחמים גם בהתפשטות המחלה שהגיעה לעשרת אלפים חולים מאומתים ביום. זה קצב מהיר מאוד".

ראש הממשלה בישר על השלב השני במבצע החיסונים, "התחלנו לחסן היום אזרחים מעל גיל 50 וגם המורים יחוסנו בקרוב מאוד. זה חשוב כי אנחנו רוצים שהם יהיו פנויים לחנך את ילדינו בתקווה שיראו את ילדינו במהרה בכיתות עצמ"ן.

ראש הממשלה קרא לציבור להמשיך ולשמור על הנחיות הבריאות הכוללת ריחוק חברתי ועטיית מסיכות. נתניהו הוסיף על ההצלחה הישראלית ואמר, "אני שמעתי שמדינות מרכזיות באירופה מדברות על סגר עד אפריל, לא כך אצלנו. אנחנו יכולים לגמור את זה במהירות רבה מאוד. אבל אפשר לעשות זאת רק אם נפעל יחד – להתחסן ולשמור".

בסיום דבריו פנה ראה"מ לכלל הציבור ואמר, "הנגיף לא מבדיל בינינו. בואו לא נבדיל אנחנו בינינו, כל אחד ואחד נושא את האחריות הזאת. כל ישראל ערבים זה לזה, אבל עדיין לא מתערבבים זה עם זה, בטח לא בלי מסיכה".

במהלך הביקור קופ"ח לאומית העניקה לראש הממשלה את "אות החסידה" על תרומתו יוצאת הדופן למאבק מול נגיף הקורונה.

בביקור השתתפו גם מנכ״ל משרד רה״מ בפועל צחי ברוורמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת, ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, יו"ר לאומית יעקב (קוקי) אדרי ומנכ"ל לאומית חיים פרננדס.



0 תגובות